• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

14 Mart 2015

HAMİLELİĞİMDE KULLANDIĞIM BAKIM ÜRÜNLERİ

 



Bugünkü postumda hamileliğim sırasında vücudum için kullandığım ürünlerden bahsedeceğim. Şuan 7 aylık hamileyim ve 6 kg aldım. Göbeğim bana göre oldukça büyüdü ama kıyafetlerimden çok fazla belli olmuyor. Özellikle göbeğimde ve göğüslerimde çatlakların oluşmaması için fazlasıyla çaba sarfediyorum. Bol bol su içmenin cildi nemli tuttuğunu hepimiz biliyoruz, dolayısıyla 3 litreye yakın su içtiğim kesin.

Duş alırken Johnsson Baby Oil'i tüm vücuduma uyguluyorum, nemi cilde fazlasıyla hapsettiği biliniyor.


Sabah uyandığımda ve gece yatarken mutlaka Lierac losyonu göbeğime uyguluyorum.



Aktarlarda bulabileceğiniz badem yağı, kayısı çekirdeği yağı ve jojoba yağlarından bir karışım oluşturup seyahat boyu şişelerden birine doldurdum, sık sık yolculuk da yaptığım için taşıması kolay oluyor. Gün içerisinde özellikle göbek, basen ve bel bölgeme uyguluyorum.


Diğer kullandığım yağ ise Solenne marka body treatment oil. Duştan sonra nemi alınmış cildime uyguluyorum, Tamamen doğal bir içeriğe sahip olması içimi rahatlatıyor. Link için Tık Tık



Bunlar dışında kimyasal içeriğe sahip hiçbir duş jeli, vücut losyonunu bu aylarda kullanmıyorum. Bebeğe ve cildime zararı olabilecek her türlü üründen kaçıyorum. Emzirme döneminde de aynı şekilde devam edeceğim.