• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

23 Şubat 2015

HAMİLELİĞİMDE 6,5 AYIM

 
Umarım hepiniz benim gibi güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir. Cumartesi - pazar günümüz bebek odası için duvar kağıdı seçmekle ve oyuncak aramakla geçti. Aslında Amerika'da bir duvar kağıdı beğenmiştim fakat bize gelmesi 15 günü bulacağı için benzerini aradık, çok güzel duvar kağıtları bulsak da istediğim gibi değildi ve yine yurt dışından sipariş verdik. National Geographics'in Safari hayvanları koleksiyonunu almak için ise TR'de yeni açılan Hamley's e gittik, tüm koleksiyon yoktu ama Fatih haftaya Londra'dan hepsini alacak :)

Milano'da ki çekimim ertelendiği için bu haftaiçi İtalya'ya gidemedim, belki haftasonu Fashion Week için giderim. Yarın şeker yüklemesi ve diğer rutin kontrol, tahliller için hastanede olacağım. Hamileliğimde 6,5 ayı geride bıraktım, 4,5 kg aldım. Bir sonraki postumda çatlakları önlemek ve cildimi nemlendirmek için kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.