• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

1 Ocak 2015

HAPPY 2015

 
Masallardaki gibi mutluluk ve harikalarla dolu 2014'ü geride bırakıp yeni bir yıla adım attık, tek yenilmeyen şey olan zaman bizi bir buğday tanesi gibi bir karınca gibi ezip geçiverdi. Geçmiş yılın güzellikleri o kadar çok ki bahsetmek satırlar almaz.

Yaşanan tatsızlıkları akıllardan silip iyi hadiseleri hatırlamak en doğrusu bugün. Eylül ayı başında hamile kaldığımı öğrenmem bizi en mutlu eden andı. Gerçek bir aile olacağımızı bilmek herşeyden daha çok kıymetli, emniyet ve gönül rahatına benzeyen bu kendini teslim etme hissinin tarifi olamaz. Yeni yıl neler getirir bilinmez ama yazdığım kitabı ilk çeyrekte yayınlayıp sonrasında Altın Çağ'da dünyayı yönettiği inanılan Yunan tanrılarıyla ilgili bir kitap hazırlamayı planlıyorum. 

Herkese ağız tadıyla geçireceği, yeni başlangıçlar yapacağı, sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum. Beni takip eden, seven tüm takipçilerime de çok çok teşekkür ediyorum.