• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

19 Aralık 2014

LAST WEEK ON INSTAGRAM

 
Bugün hava o kadar güzel ki sabah erken saatte dışarı çıktığımda Fatih'i arayarak "baharda kuşlar gibi" şarkısını söyledim ve kendisine daha çok aşık olduğumu anlattım. "Hep bunlar havadan" dedim. Kendisi de aynı şeyi öğlen dışarı çıktığında arayıp söyledi. Uzun süreden sonra ılık ve güneşli havanın üzerimizde ki muhteşem etkisi ne hoş. 

Akşam için kendisine KFC'de yıllardır hiç değişmeyen tercihim 5'li hot wings menü, vizyona giren Hobbit'in son filmini ve bir kova mısır vadediyorum. Paylaşacağım Instagram fotoğraflarında  hemen hemen iki ay geriye gidiyorum, önümüz yılbaşı olduğu için bol bol ışıltı görmeniz olası. 




Pepe tam 9 aylık kocaman bir oğlan oldu, o kadar güzel ve yaramaz ki ! Evde hiç yer bulamıyor ki hep üstümüzde yatmayı, yakın olmayı seviyor.

 Bu koskocaman lilyum buketi doğumgünümde Fatih'ten geldi, aynı gece Vogue'da yemek yerken Nes Galata'nın tatlı ceketini giydim.



 Geçtiğimiz ay Sortie'de Cosmopolitan dergisinin eventine Onur ve Deniz'le katılmıştık.

 İkinci doğumgünü kutlaması Cahide'de oldu, tabi en tatlı arkadaşlarımızla

 Yıllar önce Dolmabahçe Sarayı'nın bahçesinde hiç çay içmediğimi söylediğim bir arkadaşım doğumgünümün gecesinde beni oraya götürmüştü, hiç unutmam. Artık her yıl doğumgünü sonrası orada denizi ve mehtabı izleyerek çay içeriz.

 Solenne markasını bilmeyen varsa diye söylüyorum, özellikle manikür ve pedikür kitleri hem sağlıklı hem de çok pratik. Benim kuaförümde de bulunması çok iyi, susuz manikür deneyimini yaşamalısınız.

 Hava güneşliyken Gazebo'da oturup tam bu deniz kenarı masadan balıklara ekmek atabiliyorsunuz.

 Geçen yıl yılbaşında New York'taydık ve özlemle paylaştığım bir tbt fotoğrafı bu da.

 Ihlamur Kasrı'nda haftasonu biraz yürüyüp, çay içmek çok iyi fikir.



 Yılın ilk karı Abant'ta görüldü ve harika zaman geçirildi.

 Stefanel lansmanında püsküllü Modagram eteğimi giydim :)

 Geçtiğimiz hafta Avon'la çılgın bir yılbaşı kutlaması yaptık.

 İşte Benim Zeki Müren sergisi mutlaka görülmeli, Yapı Kredi Kültür Merkezi'nde !

 Karaca'nın yeni sezon lansman kahvaltısında sevgili Şeymacığımla.. Her parçanın kalitesinden adım gibi eminim ve sürekli yenilenip modernize olması takdir edilesi

 2014'te en çok Sabahattin Ali kitapları okudum ve okumaya da devam ediyorum. Öyle güzel bir dili var ki..



Vogue ve Luxottica ile Phuket'e uçmaya birkaç hafta kala kendilerinden çok tatlı bir gözlük hediyesi aldım.