• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

27 Ağustos 2014

GLITTER

3 yorum:
 
Bu sıcak havalarda stresli bir çalışma hayatı geçiren insanlara ve kendime acıma noktasındayım, resmi olarak sosyal hayattan koptum ve sürekli koşturma halindeyim. Bunları yazarken annemin getirdiği lokmalardan yemeyi de ihmal etmiyorum doğrusu. Geçtiğimiz hafta Sarper'le yaptığımız çekimden birkaç kareyi paylaşmak istiyorum, yeni postlarda buluşmak üzere !

Wearing

Gömlek - Shirt : Mudo Collection, Şort - Shorts : Pull and Bear, Kolye-Necklace, Ayakkabı -Shoes : Zara, Gözlük - Shades : Tom Ford, Çanta-Bag : Accesorize 





 


3 yorum:

  1. Her acidan biblo gibisiniz masallah Zariffff yok boyle bir sey yaaa your to me star ten points bronce olmak bu kadar mi iyi durur Tsk

    YanıtlaSil
  2. Sibeeeeel masallah sana harikasinnnnnnnn ve stilin mukemmel. Opermmm

    YanıtlaSil
  3. insan gerçekten bakmaya doyamıyor hayatım sana resimleri tek tek merceğe alıyorum her dafasında

    YanıtlaSil

Make comment