• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

31 Mart 2014

SKATEBOARD

3 yorum:
 

Cumartesi günü çekimde bana çok sevdiğim yeni kaykayım ve New Era Türkiye'den gelen şapkam eşlik etti. Ayrıca 2 aydır bu tatlı saç rengini kullanıyorum ve çok memnunum. Instagram, Facebook gibi hesaplarımdan soran takipçilerim oluyor ama bu rengi kuaförüm hazırlıyor, dip ayrı uçlar ayrı olarak, dolayısıyla numarasını söyleyemiyorum. 

Bu arada Orfe'nin ameliyattan 1 hafta sonra iyileşmesi üzerine geçtiğimiz cuma günü kemoterapiye başladık ve biraz ağır geldiği için çok halsiz, pek yemek yemedi. Toparlamaya çalışıyor kendini, mücadele ediyoruz :/ 

Mutlu haftalar !

Şapka - Cap : New Era
Kaban - Coat : Mango (old)
Ayakkabı - Shoes : Converse
Kaykay - Skateboard : Roces 




















3 yorum:

  1. wow fotoğraflar süper olmuş, bu imajı yakıştırdım ben sana :) bu arada orfe'den güzel haberleri duymayı çok istiyorum, ikinize de çok çok dayanma gücü diliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh orfenin ömrü vefa etmedi dileklerine ama eminim çok mutludur melek oğlum teşekkürler Edacığım öpüyorum :)

      Sil
  2. çok çok güzel olmuş saçların ve çok güzelsin hayranım sanaa

    YanıtlaSil

Make comment