• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

9 Şubat 2014

ALMOST SPRING

3 yorum:
 

Pazar günleri havanın iyi olmasını güleryüzle karşılıyorum, bugün adeta bir mayıs ayıydı ve tüm gün dışardaydık. Fotoğraf için Yıldız Parkı'na gittik ve Çadır köşkünde Beltur klasiği tatsız sahlepten içtik, yine de tarihi yerlere ait olan ilgim sonsuz. 

Yeni sezon Zara polyester ve anlamsız kıyafetlerle dolu, sanırım uzun bir süre uğramam bu mini pembe deri etek tek sevdiğim parça oldu. Zara ayakkabılarımı ise Washington'da indirimden almıştım, ilk defa giydim ;)

I meet sunny sundays with big smiling face, today was like May and we were out all day. I checked the stores for shopping, Zara is the worst in this season and just bought mini pink leather. My nude heels are from Washington and first time I wore ;)

Gömlek - Shirt : H&M
Etek - Skirt : Zara (new season)
Ayakkabı - Heels : Zara
Çanta - Bag : Michael Kors









 




3 yorum:

  1. Cok hos olmussun, bayıldım ama ben bu kombinee <3

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabılara bayılıyoruuuuum :) renklerin softluğu bahar gibiiii :)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabıların harika gözüküyor güzelim ayaklarında canım bayıldım bende

    YanıtlaSil

Make comment