• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

31 Aralık 2013

NEW YEAR AT NEW YORK

1 yorum:
 
Yılın son postu için otelin sıcak odasında koltuğa gömülmüş haldeyim. New York öyle soğuk ki dışarda geçirdiğimiz uzunca bir vakitten sonra metro bizi bir ana kucağı gibi karşılıyor. Yeni yıl ruhu tüm caddeleri, parkları, insanları sarmış durumda. Öyle ki vitrinler süslemede birbiriyle yarışıyor. Yürüyerek tüm Manhattan'ı gezdik bile. Brooklyn tarafına geçtiğimiz anda kendimi buraya çok yabancı hissettim :) hele Meksikalıların yaşadığı bölge medeniyetten sanki çok uzak arkama bakmadan uzaklaştım. 

Birçok yer gördük fakat tatil dolayısıyla her yerde uzun kuyruklar, yığılmalar mevcut. Yine de gökdelenlerin arasında gezerken herhangi bir köşeden ansızın çıkan Starbucks durup biraz dinlenmemizi sağlıyor sonra yeniden şehri keşfetmeye koyuluyoruz. En çok butik pastaneleri seviyorum, cupcakeler pastalar ve minik dükkanlar bana ilham veriyor. Yılbaşı gecesi Times Meydanındaki etkinlik görülmeye değer ama biz daha sakin bir yerde kutlayacağız ! 

2014'te işlerimin daha da iyi olması ilk isteğim, moda tarafında başka projeler yapıyor olacağım, okulda master, daha çok seyahat, daha çok araştırma ve bu gidişata göre ise belki bebek :) 

Yeni yılda tüm sevdiklerime huzur diliyorum. Huzur sağlığı ve mutluluğu da yanında getiriyor zira. Beni takip eden, beğenen, seven ve her konuda mail atan tüm takipçilerime teşekkür ediyorum, bunun dışında hiç bir iyi niyeti ve  dileği olmadan sırf hayatımı merak ettiği için gece gündüz takip eden gereksiz ve gurursuz insanların da yeni yılda biraz kendi aile ve çevreleriyle alakadar olmalarını temenni ediyorum.













1 yorum:

Make comment