• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

14 Aralık 2013

BEGART BAG

7 yorum:
 

Alabildiğine soğuk bir haftasonundan merhaba. Bugün o kadar çok yerde check in yaptım ki yorgunluktan ölüyorum, en gereksiz fakat en dinlendirici gece romanımı okuyup uykuya dalmak istiyorum derhal. 
 
Aslında yılbaşı gecesi kombinlemeyi düşündüğüm muhteşem Begart çantamı bugün de kullandım. Sevgili Begüm Akdoğanlar'ın bileklik ve çantalarına bayılıyorum, bu çanta uzun uzun yıllar saklayacağım ve vintage olacak çok özel bir parça.
 
Not : Instagram'da benim de bu sezon çok severek kullandığım Bordo renk Chanel 18 oje ve Chanel Allure 109 Ruj yılbaşı çekilişi var. Yurtdışından da katılabiliyorsunuz. Son katılım 16 Aralık gecesi. Bol şans..
 
Kürk - Fur : H&M
Üst - Top : Gap
Pantolon - Pants : Pull&Bear
Çanta - Bag : Alexander Wang
Çanta - Bag : Begart
Bileklik - Begart
 
 





 

 

 
 
 

7 yorum:

  1. You look gorgeous. Love the heels

    YanıtlaSil
  2. evet biliyorum bunlar stil postu ve evet amaç fotoğraf çektirmek değil.ancak daha çok gülümsemeli sırıtmalı fotoğraflar yükleyin. stil muhteşem ancak gülümsemeyle birlikte çok hoş bir ambiyans oluşuyor.
    not: saç rengi asla değişmesinnn
    sevgiler gizem:)

    YanıtlaSil
  3. Amacı bilen ama daha çok isteyen insanları severim ;)

    YanıtlaSil
  4. bu kombini görünce cici kuş demek geldi içimden :)

    YanıtlaSil
  5. gülümseyince güzel oluyor hep gülmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. ne tatlı bir bayansınız siz:) sempatiklik,güzellik,uyumluluk hepsi aynı bünyede.sizi takip etmeye başladıktan sonra fotoğraflardan çok yazılarınıza odaklandım ve çok içten buldum.enerjiniz sizi okuyana da yansıyor.
    sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil

Make comment