• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

2 Ekim 2013

LAST WEEK ON INSTAGRAM

2 yorum:
 
Günlerdir erken kalkmanın hatta geceleri baykuş sesiyle uyandırılmanın ne demek olduğunu bilseniz ne kadar yorgun olduğuma inanırdınız. Uyku benim dostum, rüyalar ise istemediğim konuklarım bu ara...


Yeni sezon mavi ayakkabılar
 
Geçtiğimiz hafta Guess Jewellery lansmanı için Radisson Blu Bosphorus'taydık. Sevdiğim birkaç arkadaşımla birlikte sade bir kokteyl oldu. Yorgunluk gözlerimden akıyor :)
 
Duygu Şenyürek, BetwinUs Gizem, Cenk Taşdemir ve ben Guess Jewellery lansmanda bayağı eğlendik :)
 


Yeni ofisim oldukça pembe-beyaz, atlıkarıncalar ise sevdiğim objelerden olunca bunları hemen aldım

Geçtiğimiz hafta pazar kahvaltısında anneannemin yaptığı dantel örtüler masamı süsledi. Artık evlere el emeği danteller yerine fabrikasyon örtüler giriyor, benim evime asla. Geçmişten izler taşımayan, hikayesi olmayan eşyaları sahiplenemiyorum.

2 yorum:

  1. bu müzikli atlıkarıncalara bayılıyorum. sevgiler... kendine cici bak.

    YanıtlaSil
  2. Cok zevklisin canim

    YanıtlaSil

Make comment