• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

13 Mayıs 2013

NEW HAIR CHEERS ME UP

26 yorum:
 
Sarı saçlarımdan karamele geçiş yaparken bir hayli zorlandım, oylama yaptım, gözümü kararttım ve boyattım. Şimdi sonuçtan epey memnunum hatta biraz gözüm alışınca daha da koyulaştırabilirim. Haftasonu yeni sezon Zara şort eteğimi ve yeni bir marka olan UPwatch beyaz saatimi taktım. Yazın en canlı renklerine sahip UPwatch saatler yakında alışveriş sitelerinde de satışta olacak !

I m so worried while trying to decide be caramel from blonde hair, voted and let my hair dyed. Now I m so happy with my new apperance. What do you think ? I wore my new season of Zara white skirt and new brand of UPwatch white one. You can find it from here UPwatch
















Üst - Top : Twist
Etek - Skirt : Zara
Portföy - Clutch : Accesorize
Saat - Watch : UPwatch ( www.upwatch.com )
Ayakkabı - Shoes : Beymen
Gözlük - Sunnies : Gucci


26 yorum:

  1. bayıldım saç rengine çok yakışmış :D ve ayakkabılar çok kibar, ayağında çok güzel durmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oleyyy çok sevindim, herkes sarışın kalsaydın diyor ama böyle daha çok sevdim =)

      Sil
  2. cok yakışmış sac rengın ve zara sortun :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım sana! Beyaz çok yakışmış ve yeni saç rengin de!

    YanıtlaSil
  4. bence saç rengin buymuş senin:) bende çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. Karamel sac rengiyle kesinlikle cok daha seksi ve zarif duruyorsun. Bu haline bayildim!

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle bu saç rengi sarıdan çok daha iyi ve doğal duruyor.çok hoş bir görüntü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de öyle düşünüyorum ! :)

      Sil
  7. Hayırrr kim sarışın kal diyormuş ya bu renk çokkkk çokkk çokkk daha güzel olmuş :) Doğru seçim, tebrikler, öpüyorum! :)

    YanıtlaSil
  8. Allahım allahım saç fizik endam bacak hepsi var. Erkek olsam aşık olurum. İnstagram yıkılıyo bravoo

    YanıtlaSil
  9. bu sayfada valaha saçlarınddan ayaklarının tırnaklarına kadar bayıldım çok güzel

    YanıtlaSil
  10. çok daha güzel çok daha doğal ve modern durmuş kesinlikle bu renk çok çok daha güzel bahçeşehirde oturduğumdan bahçeşehir gölette dikkatimi çekti =) etekte inanılmaz yakışmış öpüyorum =)

    YanıtlaSil
  11. akıl işi değil

    YanıtlaSil
  12. I loved your blodg!!
    May be you can visit mine it's about fashion, lifestyle in my natal city and more.. hope you like it :))

    follow me back, Im your new follower


    www.walkingon-gdl.com

    YanıtlaSil
  13. skorttt bu sene en sevdiğim parçalardan ve size de çok yakışmış

    YanıtlaSil

Make comment