• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

16 Şubat 2013

VALENTINE'S DAY

12 yorum:
 
Aşkınızı layıkıyla taşıyan ve sizi mutlu etmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya uğraşan erkek arkadaşınız  varsa çok şeyiniz var demek. Kırmızı kalplerden, güllerden, pırıltılı hediyelerden bir sevgililer gününü daha geride bıraktık, mutluyuz. Romantik akşam yemeğinden sonra romantikliği kırıp hayatın gerçekleriyle yüzleşme zamanı gelince erkek arkadaş eline fotoğraf makinasını alır ve çeker :) Sezonun en ideal, en moda rengi koyu mavi- lacivert renk pantolonla birlikte gümüş renk ceket tercih edip annemin dolabından 17 yıl öncesine ait Kom mayoyu giydim ...

You re so lucky girl if you have a boyfriend who tries to make you happy and always do his best. One of beautiful Valentine's Day has already ended with red hearts, roses and glaming gifts. After a romantic dinner time to face up to reals; boyfriend gets the photograph machine and takes me :) Here it s outfit for Valentine's Day...








Ceket - Jacket : Mango 
Mayo - Swimsuit : Kom - Annemden (From my mom 17 years old)
Pantolon - Pants : Mango 
Ayakkabı - Heels : Christian Louboutin
Kolye - Necklace : Swarovski - bf gift


12 yorum:

  1. anammm, cok seksisin bebegim :) eniste senin gibi bir pirlantaya sahip oldugu icin coook sansli :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Sibel, çok farklı bir tarzının olması, adaşım olman, pasta, kurabiye ile terapi uyguluyor olman, beni buraya çeken nedenler galiba :)

    Artık bende burdayım, izliyorum seni canım.
    Bende beklerim sevgiler :)
    cinaragacinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, iyi ki geldin adaşım :) öpüyorum

      Sil
  3. you got a nice blog too, am your newest follower i hope you support me back.
    rock4less.blogspot.co.uk
    kisses

    YanıtlaSil
  4. Tarzın hoşuma gitti blogunu çok sevdim..:)
    Bloguma muhakkak bekliyorum
    http://esmerbarbie.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuşun :)Blogunu takibe aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  6. evet ayakkabıları bende çok beğendim bi yakından çekiverin şöyle dibinden size zahmet hep uzak kalıyo resimlerde

    YanıtlaSil

Make comment