• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

22 Ocak 2013

OZLEM SUER HOUSE NISANTASI

5 yorum:
 
Geçtiğimiz hafta birkaç elbise bakmak için Özlem Süer House'taydım. Tüller, danteller öylesine etkileyiciydi ki insan kendini geçmiş zamanın en güzel yerlerinden birinde hayal etmekten alamıyor. Beyazlar, kremler, pudra renkleri içerisinde kayboldum. Gelinliklerin ise eşi benzeri yok. Mutlaka görülmesi gerekir.

I was at Ozlem Suer House to see some dresses. Clothes are so impresive like Tulle, lace that you can't stop yourself imaging one of the beautiful places of historical times. I was lost in white, creme and powder colours. Bridals are unique, no any similar ones. You should see at once !






Gömlek - Shirt : Zara
Şort - Shorts : Stradivarius
Ayakkabı - Heels : Zara
Çorap - Socks : Calzedonia

5 yorum:

  1. Gelinlikleri bilmiyorum ama sen super gorunuyorsunn!!!!

    YanıtlaSil
  2. o gelinlikler pek güzel :) senin de pırıltılı şortunu çok çok sevdim, öpüyorum!

    YanıtlaSil
  3. Lovely dresses!

    Win a MAX FACTOR MASCARA: >> GIVEAWAY <<
    milna89.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Askılarda gördüğüm kadarıyla süper parçalar varmış.Bir de yakından bakmak lazım;)

    YanıtlaSil

Make comment