• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

2 Ocak 2013

NEW YEAR HOUSE PARTY

5 yorum:
 
Yılbaşı gecesini bir ev partisiyle kutlamanın hem iyi hem kötü tarafları var. İyi olan kısmı gürültü patırtıdan uzak güvenli bir gece geçirirken sevdiklerinle samimi ve yakın bir şekilde sohbet edip eğlenmek, tek kötü tarafı ise bulaşıkları yıkamak ! Her nasılsa benim için anlamlı bir geceydi ve herşeyle tek tek ilgilendim. Çok iyi oldu çokta güzel oldu :)



Elimle yaptığım yılbaşı kurabiyeleri kişiye özel mesajlı
 
 
 
 
Hediye şampanya, çikolata ve çiçeklerimiz. Kırmızı mumlara kozalakları ben ekledim :)
 
Çam ağacımıza Mudo Concept yılbaşı adamları desteği
 

En güzel yeni yıl hediyem dantel efektli Vakkorama bootieler 


Yılbaşı'na özel Maison Martin Margiela at H&M kolyemi taktım :)
 

5 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullan cnm. kolyeye bayıldım. iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  2. her ayrıntı çok iyi düşünülmüş,hediyelerin çok hoş


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. yılbaşı en güzel evde kutlanıyor! detayları çok beğendim, kolyen zaten bi harika ^^

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabılara bayıldım:) Gule gule kullan. Banada beklerim:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. KOLYEN HARİKA GERÇEKTEN

    YanıtlaSil

Make comment