• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

21 Ocak 2013

LAST WEEK ON INSTAGRAM

14 yorum:
 
Yeni haftaya başlamadan önce ben yine yeşil çayımı içerken gelecek haftayı planlıyorum. Haftam çoğunlukla bilgisayar başında geçer diye hesaplamıştım ama son anda pazartesi sabahı çıkan beklenmedik toplantıyla şuan yıkıldım.

Haftasonu'nu Abant'ta geçirirken çok güzel fotoğraflar çektim. Instagram'da paylaştıklarımın yanı sıra tabii ki orayla ilgili post yapacağım.



Soğuk bir günde Bakırköy'de yürüyüş yaparken

Özlem Süer'in White by Ozlem Suer defilesi Evlilik Fuarı'nda gerçekleşti.

Altın Küre ödül gecesinde ailemizin yakışıklısı Bradley Cooper ve Tom Ford takım elbisesi.

Bakırköy'de bulunan Morgül Büfe ıslak hamburgerleri ve limonatası harika. Senelerdir uğrarım.

Özlem Süer House-Nişantaşı'nda tüm tasarımlara bayılıyorum.

Aslında havanın sıcak ya da soğuk olması hiç farketmez. Evde yenen ve çöpe atılacak yiyecekleri kapının önüne bir kap içerisinde bırakırsak mutlaka bir sokak hayvanını doyurmuş oluruz.

Çantamın içinde H&M süet eldivenler, Ray Ban gözlükler ve turuncu renk Tory Burch cüzdan bulunuyor.

Abant Milli Park girişi

Soğukta biraz vakit geçirdikten sonra bol tarçınlı sahlep çok iyi geliyor.

Abant'ta ki otelimizde Pazar kahvaltısı

Abant Gölü kıyısında esen rüzgara karşı dimdik ayaktaydım.

O Abant'ta karlar altında yiyecek bulmakta çok zorlanan köpeklerden sadece birisi. Kimisi karları eşeliyor kimisi insanlara yaklaşıyorlar ve biraz yiyecek bulurum ümidiyle kuyruk sallıyorlardı. Bugün bu minik sevimli köpeği doyurduk. Peki ya yarın ?

14 yorum:

  1. Abant postunu merakla bekliyorummm!!!!

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Hey Angela I ve just checked your blog ! That s great. Thanks for your visit.

      Sil
  3. Su minik seyede bak ya cok seker :)
    Sende oylesin bebegim, herzamanki gibi.
    Ne isi yapiyosun sen ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben ticaretle uğraşıyorum. Yurt dısı işleri :)

      Sil
  4. Abant ve sen harika görünüyorsunuz. minik canlara çok üzülüyorum :(
    Allah hepsinin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Selma'cım. Ben de çok üzülüyorum onlar için gerçekten :/

      Sil
  5. Love the photos and the sequenced shorts!!!;)

    YanıtlaSil
  6. ilk resimde barbi bebek gibisiniz. boyunuz kaç acaba bide saçlarınız kaynak filanmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyum 1,77. Saçlarım kaynak değil. Mersiii muck

      Sil
  7. Kahvaltıya bayıldım:) hemen oteli google'luyorum.. biraz temiz hava güzeldir: )

    sevgiler,
    saadetiblog
    bysaadet (instagram)

    YanıtlaSil

Make comment