• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

12 Ocak 2013

HAPPY HOURS AT EMPORIO ARMANI

5 yorum:
 
Geçtiğimiz haftalarda sevgili Duygu Şenyürek ile Maçka Emporia Armani'de shopping and styling party'sine katıldık. Güzel müzik ve ikramların olduğu gecede birçok blogger arkadaşımız ve özel davetliler vardı. Duygu'nun seçimi ceketlerimi instagram'da görmüşsünüzdür zaten :)
Ben gece için Roman'dan sezonun rengi bordo, ipek bir elbise tercih ettim.

We had attended shopping and styling party at Emporio Armani with Duygu Senyurek. There were some blogger friends and special guests for the event. You have already seen my jackets choosen by Duygu on instagram :)
I preferred to wear a silk and burgundy dress from Roman.










Elbise - Dress : Roman
Ayakkabı - Heels : Zara
Bileklik - Bracelet : Yesilkoy Pazari
Taşlı yüzükler - Rings : EuroModa

5 yorum:

  1. bilekliğe bayıldım cnm :)

    YanıtlaSil
  2. önceden sadece goguslerine hayrandım smdi de sırtına.. harikasın

    YanıtlaSil
  3. Benim minik sarisinimm, nedir bu guzellik :)
    O bordo sirt detayli sifon elbise mukemmel durmus sende, hemen alsaydin :)
    ^ Safmidir nedir, ama katiliyorum, cok guzel bir sirtin var :D
    Goguslerine bisiy diyemicem pek bakmadim hahah :D
    muckkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş pek moda sever değil sanırsam beni beğenmiş haha :)
      Elbise benimdir.
      Öpüyorumm :)

      Sil
  4. moda sever oldugum söylenemez ama elbiseye bakacak akıl bırakmadınız maalesef :)

    YanıtlaSil

Make comment