• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

23 Temmuz 2012

RAMADAN EVENINGS

5 yorum:
 
Gündüz çok sıcak olmasına rağmen bazı akşamlar dışarda olduğumda üşüyorum. Pazar günü akşamüstü iftar sonrası için bayağıdır beğendiğim Zara tüvit ceketi yanıma almıştım. Öncesinde de klasik pazar modundaydım.

Althought the day time is very hot, I m very cold on some evenings at outside. My tweed jacket from Zara was with me for after dinner. I was in sunday mood all day.













Tüvit Ceket - Tweed Jacket : Zara
Bluz - Top : Zara
Şort - Short : Bershka
Ayakkabı- Shoes : Bershka
Çanta - Bag : Alexander Wang
Kolye - Necklace : Yeşilköy Pazarı - Yesikoy Bazaar
Bileklik - Bracelet : H&M
Gözlük- Sunglasses : Gucci

5 yorum:

  1. ceket çok güzel canım :)

    YanıtlaSil
  2. merak ettim sen hic gulmezisin ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmediğimi söylüyorlar evet :)Bir dahaki post daha eğlenceli olacak

      Sil
    2. umarimmm beklemedeyim birr dahaki postada gulmsemeyeceksen sana palyacoluk yapicam (:

      Sil
  3. kombin çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil

Make comment