• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

12 Haziran 2012

FISHING EARLY MORNING

Hiç yorum yok:
 
Son bir haftadır tatilde olduğum için bloğa pek uğrayamadım. İki hafta önceki pazar sabahı çok mutlu uyandım çünkü ilk defa balık tutmaya gidecektim. Sabahın 7sinde kalkıp, pembeleri giydim. Balıklar için biraz şirin bir avcıydım esasında ama işte moda rahatlık nedir bilmez sevgili arkadaşlar.. Karaköy iskelede geneli emekli olan amcalarla balık tuttuk, şansımıza herkese yetecek kadar istavrit vardı. Bir kereliğe mahsus tüm oltanın iğnelerine sardalyaları takmak gibi bir şov da  yaptım, acemi şansı deyip hakkımı yediler :)

I couldn t have more chance to send post last week. Last sunday I woke up very early morning cause I was going to fishing happily. I wore my pinky clothes that I was very cute fisherman for fishes. But you know fashion don t know the comfort. We started to catch fish at Karakoy Iskele and there are horse mackerels densily at the sea also I made one time show catching full of sardine.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment