• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

25 Ocak 2012

SICK AND TIRED

 


Hayat her zaman güllük gülistanlık olmuyor. Bugün de hasta postuyla karşınızdayım.. Bir blogger kişinin iyi halleri de kötü halleri de olur, insanlık hali. Arkadaşlar "hasta halini de koy görelim" dediler, buyrun bakın :) Sabah o kadar çok başım ağrıyordu ki, yatakta doğrulup ilk bulduğum şeyi geçirdim üstelik çalışma haftasında. Siyah tayt, popoyu kapatan tshirt, yağmur çizmeleriyle kendimi arabaya atıp uyumak istedim. Ama uyumadım. Arka köşemde Audrey Hepburn'ün hayatını okumaya devam edip, zavallı gözlerimi iyice yordum. Fotoğrafta ilk poz mızmız halimi anlatır. Sonra eğlenmeye başladım tabi.. Herşeyin başı sağlık !

Life is not good all the time. My sick blogger post is with you today. Sometimes blogger girls has good modes or bad modes like everyone. My friends wanted to see my sick mode also today, I ve accepted, here :) I had such a headache today that I wore anything I hold on a week day. I wished to sleep getting in the car and had black tight, white shirt which closes my haunches and DG rain boots. But I could not .. I exhausted my poor eyes reading Audrey Hepburn life. You can see my litigious person on first photo, but I enjoyed later. 



  Göz kaleminden başka hiç makyaj yok belirteyim, eşofmandan bozma kazağım ise yine de taşlardan nasibini almış, hastayken bile zinhar biz kızlar süslüyüz. Nasıl da hasta olduğum belli gözlerimden vah vah iyi kızdım. Manzarayı nasıl buldun diye sormayın :)
I have no any make up except eyeliner, my top has stones again, even when we are sick no way we think to be smart instictly :)





Mango üst - Mango top
Bershka siyah tayt - Bershka black tight
Dolce Gabbana yağmur çizmeleri - Dolce Gabbana rain boots