• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

1 Ocak 2012

PERSONAL NEW YEAR MESSAGE

 
Ve 2011'i neşeyle uğurlarken 2012'yi sevdiklerimizle birlikte karşıladık.

Kendi adıma söylemeliyim ki 2011 yılı benim için çokta istediğim gibi, dilediğim gibi geçmedi.

Ama 1 yıl daha büyüdüm, yeni şeyler öğrendim, yeni yerler gördüm, insanları daha iyi tanıdım. Bana değer veren insanlara karşı sabretmeyi, dinlemeyi, hak vermeyi öğrendim, ben de değer verdim sevdim, çok uzun süre sabırla beklediğim ama bana değer vermeyen beni üzen kişileri ise alttan almayı bırakıp onlardan gerçekten vazgeçtim ve hakettikleri istedikleri hayata bensiz devam etmeleri için sessizce hayatlarından çıkıp gittim. Yine sabrederdik belki ama hayat o kadar kısa ki bir noktadan sonra tahammül edilmiyor. Birçok arkadaş dediklerim silindi gitti. Artık hayat defterim daha ince ama daha öz, daha sade, daha temiz ve daha az karmaşık. Huzur var, mutluluk var, saygı sevgi var. Her kayıp yeni başlangıç... Yine de tüm yaşanmışlıklar ve hayatımızdan geçen insanlar kaderde vardır, olması gerekiyordur gelmiş ve geçmiştir.

Geçen yıl canım köpeğim Romeo'yu kanser illeti yüzünden kaybettiğimde çok üzüldüm. Son dakikasına kadar yanında oldum, yapılabilecek ne varsa yaptım ama yine de kurtaramadık. Beni en çok üzen bu oldu. Romeo'nun yerine Orfe geldi. Orfe yeni oğlumuz.. Barınaktan geldiği için bize aylarca alışamadı ama şimdi evden biri gibi. Romeo güzel günlerdeki hatıralarla hep kalbimde olacak, kötü anları, ayrılık gününü hafızamdan sildim. Giden hayvanlar da olsa insanlar da olsa çirkinlikler, üzüntüler unutulmalı, her zaman güzel anılarla hatırlanmalıdırlar.

Yeni öğrendiğim güzel şey ise 2.kez hala olacağım haberi.. Asya yeğenimden sonra diğer erkek kardeşimin bir oğlu oluyor :) Kalabalık ve mutlu bir aile olacağız.

2012 yılında her anlamda güzel planlarım ve planlarımız var, herşey güzel olacak :) Geçmişe mazi diyerek herkese yeni yılın sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç getirmesini temenni ediyorum. Hayalini kurduğumuz ve gönlümüzden geçen herşeyin 2012 yılında gerçekleşmesi ümidiyle...

2011'den seçmeler :)