• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

4 Aralık 2011

UNEXPECTED SHOPPING

 
Biz kızlar birşeyi beğendiğimizde onu kafaya takar eninde sonunda alırız. Benim de alınacaklar listesinde bu haftasonu güya sadece parfüm vardı. Çok beğendiğim yeni Prada Candy i almak için Douglas'a uğradım. Geçen hafta ilk kokusunu duyduğum an çok hoşuma gitmişti fakat tester ı koluma sıktıklarında biraz dolaştım ve çok şekerli olduğunu farkettim, dudaklarımı büzerek vazgeçtim. Onun yerine bitmek üzere olan parfümüm Tom Ford Black Orchid aldım ve birşey daha. Sonra birçok şey daha..

We are the girls if we like something, no doubt we can have it. There was just a parfume on my shopping list this weekend. I went to Douglas to buy new Prada Candy. I had loved once I smelt it last week but the worker sprayed it to my arm today and I looked around sometimes after a while I noticed it s so sweet. I gave up to buy. I ve bought Tom Ford Black Orchid -I always use and almost finished- instead of it and one more thing. And many of things later..

 Makyaj malzemelerimin çoğu MAC. Ojelerimin çoğu ise Chanel. Fotoğraftaki Dior yeni sezon rengi narçiçeği -651 no. Narçiçeğine bayılır, kendime çok yakıştırırım :) Clinique sabah akşam yüzümü yıkadığım likit temizleme jeli.
Many of my make up from MAC and nail polishes are Chanel. Orange reddish nail polish -651 no. from Dior new season. I like this colour very much and it suits me, I think :) Clinique liquid soap is used every morning and night.


 Pırıltı ve sime bayılıyorum. Dior-481 Smoky Khaki
I m crazy for glitter. Dior-481 Smoky Khaki

Douglas'ın yılbaşı için hazırladığı süslü banyo jelleri, çok şirinler.
Smart showergels from Douglas, really cute.