• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

29 Aralık 2011

HOMEMADE CHRISTMAS COOKIES

 


Yeni yıl yaklaştığı zamanlarda pastanelerde rengarenk süslü kurabiyeler görür iç geçiririz, hatta satın alıp yemeye bile kıyamayız, çünkü yok edilemeyecek kadar güzel görünürler. Ben bu yıl satın almak yerine kendim yapmak istedim. Aslında pek zor değil sadece biraz emek gerektiriyor. Bütün akşamımı feda etsemde sonuçta ortaya güzel şeyler çıktı diye düşünüyorum.

Hepimiz iyi kötü kurabiye yapmayı becerebiliyoruz, Zencefilli tarçınlı yılbaşı kurabiyeleri için önemli olan kalıpla kesmek ve pişirdikten sonra kendi kombinasyonlarınızı oluşturabilmek. Manen değerli bir ikram sayılacağını düşündüğüm kurabiyelerimizi sevdiklerimizle paylaşmak çok anlamlı geliyor bana.

Nasıl yaptığımı görelim miii :)


Öncelikle malzemeleri hazırladım, glazürler süsleme için  çok önemli.

Hamuru yoğurup 20 dakika dinlendirdim :) -Bir kurabiye yaptım havalara girdim-


 Kesilen çam ağaçları hamurları pişirilmek üzere yağlı kağıda yerleştirildi.

Piştikten sonra hali


Dr Oetker'in süsleme glazürleriyle kurabiyeye istediğim şekilleri yansıttım



Veee kurabiyelerimizi şık bir kutuya koyup sevdiklerimize gönderebiliriz.